zaterdag 15 februari 2014

Glazen potjes met kant versiert!

Op de facebook-pagina van mijn buurvrouw zag ik allemaal glazen potjes voorbij komen die prachtig zijn versiert met kant, kralen en andere leuke dingen. Neem zelf hier een kijkje.
Ik vond ze zo mooi, die wilde ik ook wel! Toen kwam de vraag, hoe maak ik ze? Daarom nodigde ik haar uit voor een gezellige freubelavondje bij mij thuis met veel thee en chocolaatjes.

Het was super gezellig en hieronder het resultaat:



Voor de kleur heb ik er maar kerstballen bij gedaan, ik wil er nog een kleedje onder haken maar die heb ik nog niet en anders is voor mij iets te weinig kleur.
Als het donker is en de kaarsjes in de glazen potjes zijn aan, dan is het nog veel mooier. Het kant geeft een mooie schaduw op tafel. Helaas kon ik er geen goede foto van maken.

Ik wens jullie een fijn weekend!


Groetjes Francis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten