zondag 22 december 2013

Maskers op een lijst

Vandaag ben ik gestart met mijn blog om mijn creaties met jullie te delen en om zoveel mogelijk andere bloggers te volgen om hun creaties te bekijken. Van mijn ouders hebben mijn man ik hele mooie maskers gekregen om op te hangen. Ze zijn zo mooi! Helaas is de kleur Ivoor en zijn onze muren gebroken wit. Eenmaal door mijn man vakkundig aan de muur gehangen was het niet zo mooi. Ze vielen niet echt op. Daar heb ik een oplossing voor bedacht. Ik heb 3 schildersdoeken gekocht op hout, heb er een latje achter geslagen zodat ik er een spijker in kan slaan waar de maskers aan konden hangen. Vervolgens de doeken bedekt met een mooi behangetje en opgehangen in de hal. Dit is het resultaat: 

1e masker

Alle drie de maskers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten