zondag 29 december 2013

Kerststukje

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog. Ik heb dagen gezocht naar een kerststuk voor op tafel. Kritisch zoals ik ben kon ik niks vinden wat aan al mijn wensen voldeed. Mijn man zei: "Dan maak je er toch zelf een!" Dat ik daar nou niet eerder aan had gedacht. Ik naar het tuincentrum om alle spulletjes te halen. Binnen 3 kwartier was hij helemaal naar wens en hieronder het resultaat:


Het geeft heel veel sfeer in de kamer. Ik heb tuingrond in een schaal gedaan en in een krans gezet, vervolgens wat plantjes en bloembollen erin gezet. Bekleed met mos en versierd met een slinger, paddenstoelen en kerstballen. De kerstballen heb ik in dezelfde sfeer gehouden als onze mini-kerstboom.
Het stukje staat al wel een week ongeveer op tafel, maar toen was ik nog niet gestart met mijn blog.
Ik vind het leuk als je een reactie achter laat, bedankt!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten